Nokia N9. Be yourself!

Ruszyła kampania smartfonu Nokia N9, który już w tym tygodniu będzie dostępny w sprzedaży. Działania prowadzone pod hasłem „Nokia N9. Be Yourself!” obejmują telewizję, Internet, retail i OOH. Ponadto mieszkańcy pięciu polskich miast będą mogli osobiście sprawdzić, jak wygląda i działa nowy model Nokia – w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu już wkrótce pojawią się interaktywne showroomy z produktami fińskiego producenta.



Nokia N9

Nokia N9 to najnowszy smartfon fińskiego producenta. Urządzenie wyposażone w wyświetlacz AMOLED o przekątnej 3,9 cala (854 x 480 pikseli) posiada trzy ekrany główne oraz nowy interfejs użytkownika, w którym nawigacja pomiędzy aplikacjami odbywa się poprzez przesunięcie palcem po ekranie (swipe). Obudowa telefonu Nokia N9 jest wykonana z poliwęglanu, który zapewnia doskonałe działanie anteny, a tym samym lepszy zasięg, lepszą jakość głosu i mniej zerwanych połączeń. Smartfon można też łatwo powiązać z akcesoriami i udostępniać pliki przy użyciu technologii zbliżeniowej NFC. Ponadto użytkownicy N9 mają dostęp do darmowych map Nokia, nawigacji, sklepu z aplikacjami oraz oferty sklepu Nokia Muzyka.

 




 

Celem rozpoczynającej się kampanii jest prezentacja i wsparcie sprzedaży smartfonu Nokia N9. Hasło przewodnie działań promocyjnych – „Nokia N9. Be yourself!” podkreśla wyjątkowość telefonu, ale i jego użytkowników, którzy cenią swoją indywidualność, są aktywni i chcą korzystać z niezwykłych możliwości nowych technologii. Unikalne wzornictwo oraz perfekcyjne wykonanie docenią z pewnością osoby lubiące wyróżniać się z tłumu, ale Nokia N9 to także szeroki wachlarz funkcji.

“Nokia N9 to zupełnie nowa pozycja w naszej ofercie. Model ten wyróżnia się nie tylko wyglądem, zastosowaniem najnowszych technologii, ale i przełomowym interfejsem użytkownika. Kampania oprócz mediów zasięgowych w dużym stopniu jest zorientowana na prezentację i interakcję z konsumentem. Dzięki showroomom każdy będzie mógł wypróbować N9, poznać całą gamę kompatybilnych akcesoriów Nokia oraz sprawdzić, co oferuje na przykład zastosowana w modelu technologia NFC” – mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.

Pierwszy showroom pojawi się w warszawskim Pasażu Wiecha już 24 października i będzie dostępny dla odwiedzających do końca listopada. Kolejne będą pojawiać się w Katowicach przy ulicy Korfantego2 (24.10-06.11), Krakowie przy Galerii Krakowskiej (24.10-06.11), we Wrocławiu na Placu Grunwaldzkim 22 (07.11 – 20.11) oraz w Poznaniu na terenie Starego Browaru (07.11 – 20.11). Każdego dnia w godzinach 11:00 – 22:00 odwiedzający będą mieli możliwość przetestowania smartfonu Nokia N9, głośników Nokia N360 Play oraz stereofonicznych zestawów słuchawkowych Bluetooth Nokia BH-505.

Rozpoczynająca się w dniu dzisiejszym ogólnopolska kampania modelu obejmuje takie nośniki jak telewizja, Internet, retail oraz outdoor. Smartfon Nokia N9 będzie również promowany podczas Fashion Week Poland, który odbędzie się w dniach 26-30 października w Łodzi. Za kreacje kampanii odpowiadają agencje JWT Warszawa oraz Wunderman Polska. Wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Za projekt i wykonanie showroomów odpowiada agencja GMP.

Więcej o smartfonie Nokia N9: www.nokia.pl/n9

1 comment for “Nokia N9. Be yourself!

Dodaj komentarz