Warsztaty – Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?

Prezentowana wiedza będzie niezmiernie cenna nie tylko dla programistów, którzy zaczynają przygodę z rynkiem mobilnym, ale również dla tych, którzy mają już swoje produkty i chcą czerpać z nich większe zyski, również osoby z obszarów biznesu, które rozważają wejście na rynek mobilny, dowiedzą się o potencjale tego rynku i tym, jak można go dobrze wykorzystać.
Cała przekazywana podczas tego projektu wiedza jest efektem doświadczeń zbieranych na rynku mobilnych w okresie kilku ostatnich lat, a poparta jest sukcesem wielu aplikacji dla platformy Android i iOS.



Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?

Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z różnorodnymi metodami zarabiania na rynku mobilnym:
– ukazanie i porównanie najbardziej optymalnych mechanizmów spieniężania aplikacji mobilnych
– najbardziej popularne sklepy z aplikacjami mobilnymi (Apple App Store, Android Market, Samsung Apps) struktura, proces rejestracji, cechy specyficzne = optymalne dochody
– wykorzystanie mikropłatności
– wybór dostawcy reklam i sposób promocji aplikacje (osiągnięcie dziesiątek tysięcy ściągnięć)
– etapy projektowania maksymalizujące prawdopodobieństwo sukcesu aplikacji

AGENDA

Rynek mobilny i marketing mobilny
Rozwój rynku mobilnego na przestrzeni ostatnich lat
Zmieniające się trendy (fast life, fast experience)
Pierwsze sklepy z aplikacjami
Mobilna „gorączka złota”
-sklepy z aplikacjami mobilnymi (proces rejestracji i możliwości zarobku)
-App Store (iOS – Apple)
-Android Market (Android – Google)
-Ovi Store (Symbian, J2ME – Nokia)
-Samsung Apps (Bada OS – Samsung)
-Marketplace (Windows Phone – Microsoft)
-Third Party Markets (i.e. Slideme, Opera Store, sklepy operatorskie)
Metody zarabiania i spieniężania aplikacji na rynku mobilnym
-Aplikacje płatne
-Udostępnianie przestrzeni reklamowej (Admob,iAd,AdWhirl)
Mikropłatności (konsumowalne,odnawialne, subskrypcje)
Metody uatrakcyjniania aplikacji
-Globalne systemy rankingów (Openfeint, Game Center)
-Osiągnięcia (Achievements)
-Content sharing (i.e. Cartoon Gang)
Metody promocji aplikacji
-Social Networking linkage (linkowanie z serwisami społecznościowymi – np. Facebook, Twitter)
-Cross linkage (linkowanie krzyżowe)
-Modele free & premium vs freemium (rozdzielność grup klienckich)
-House ads
-Fora specjalistyczne, fora branżowe
-Review na portalach dedykowanych
-Reklamy (mobilne, webowe, portale tematyczne)
Fake comments & rates
Specyfika poszczególnych sklepów, a żywotność aplikacji
Android Market (struktura, zmiany, możliwości promocji i podwyższania ratingu)
App Store (struktura, rola new & noteworthy, updates)
Targeting
Aplikacje lokalizowane
Podział rynku

Maksymalizacja prawdopodobieństwa sukcesu w praktyce
Mobile App Design Golden Rules
-User oriented programming
-Design + Simplicity + High Quality
Koncept czy ulepszanie
-Discount Calculator
-iBeer, X-Ray, Cracked Screen
Projektowanie aplikacji maksymalizujących prawdopodobieństwo zysku
Wsparcie wielu platform (twórz raz, uruchamiaj wszędzie)
-Corona SDK
-Unity 3D
-Telefony i tablety
Wybór modelu / modeli spieniężania
Aplikacje specjalistyczne, a aplikacje masowe
Dobór ceny dla aplikacji płatnej
Wsparcie reklam w praktyce (Admob vs iAd)
Wykorzystanie mikropłatności na przykładzie
Model „buy by accident”
Różnice kulturowe, a projektowanie aplikacji
American Super Hero Model
świadomość kulturowa (i.e. Cartoon Gang)
Opakowanie ważniejsze niż zawartość
Dobór nazwy
Tworzenie ikon dla aplikacji mobilnych

Szkolenie jest przeznaczone dla:
– początkujących programistów rozważających przygodę z rynkiem mobilnym, jak i doświadczonych, którzy chcą zoptymalizować zyski ze spieniężania swoich produktów
– ludzi biznesu zainteresowanych rynkiem mobilnym i jego finansowym potencjałem

Więcej informacji na:
http://clever-point.pl/szkolenia-i-warsztaty/warsztaty/warsztaty-jak-zarabiac-na-grach-i-aplikacjach-mobilnych/491/

CENA
900 PLN + 23% VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:
– przerwy kawowe
– obiad
– materiały szkoleniowe
– certyfikat
– nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu

Dodaj komentarz