Szef Take-Two twierdzi, że sztuczna inteligencja nie jest w stanie stworzyć gier takich jak Grand Theft Auto

W artykule poruszono opinie szefa Take-Two Interactive, który wyraża sceptycyzm wobec możliwości sztucznej inteligencji w tworzeniu zaawansowanych gier wideo, takich jak seria Grand Theft Auto. Podkreśla, że unikalne doświadczenia i emocje, które oferują te gry, są wynikiem ludzkiej kreatywności i złożonych interakcji, których maszyny nie mogą w pełni odtworzyć. Przywołując rozwój technologii, zwraca uwagę, że choć AI może wspierać procesy produkcyjne, to jednak nie zastąpi twórczego myślenia i wizji deweloperów. Przyszłość branży gier wideo z pewnością będzie zdominowana przez innowacje technologiczne, ale esencja przynależności do gier, ich narracja i emocjonalny ładunek pozostaną w rękach ludzi. Jakie jest Twoje zdanie na temat roli sztucznej inteligencji w grach? Podziel się swoją opinią w komentarzach!

Więcej informacji pod linkiem: Źródło newsa

Dodaj komentarz