Dzięki aplikacji YouTube on TV użytkownicy Samsung Smart TV będą mieli dostęp do tysięcy filmów 3D. Możliwość umieszczania plików wideo w serwisie pozwoli im na dzielenie się swoimi przeżyciami z rodziną i przyjaciółmi. Filmy 3D w serwisie You Tube udostępnianie w jakości 720p HD są kompatybilne z różnymi urządzeniami, takimi jak: telewizory Samsung Smart TV, odtwarzacze Blu-ray, dekodery STB, telefony komórkowe i konsole do gier.
Aplikacja YouTube on TV zyskała udoskonalony, intuicyjny interfejs użytkownika, dostosowany do urządzeń wielkoekranowych i telewizorów Samsung Smart TV. Uproszczona została procedura logowania oraz obsługa ekranu wyszukiwania, dzięki czemu użytkownicy będą mogli jeszcze łatwiej przeglądać, odtwarzać, zapisywać i oceniać swoje ulubione filmy. W ramach usługi udostępniono „spersonalizowany profil”, w którym użytkownikom proponowane są materiały bazujące na ich osobistych zainteresowaniach, a także na poprzednich zapytaniach wpisywanych do wyszukiwarki. Usługa YouTube on TV dla telewizorów Samsung Smart TV to wszechstronne narzędzie, które jest w pełni interaktywne i umożliwia dostęp do rozrywkowych treści w zaciszu własnego domu.
Misją serwisu You Tube jest zapewnienie dostępu do wysokiej jakości filmów z każdego miejsca i przy pomocy dowolnego urządzenia – powiedział Francisco Varela, Dyrektor Globalny ds. Partnerstw z Platformami. – Filmy w formacie 3D dostępne na YouTube można teraz oglądać nie tylko w Internecie i na telefonach komórkowych, ale również na wielkoekranowych telewizorach Samsung Smart TV w wysokiej rozdzielczości.
Samsung Smart TV to połączenie bogatych treści, niezapomnianych doświadczeń i wygody. To nie tylko telewizor podłączony do Internetu, ale zupełnie nowy sposób na domową rozrywkę, obejmujący pakiet funkcji multimedialnych Smart Hub, kompatybilność z wieloma urządzeniami sieciowymi, elegancki design i możliwość oglądania filmów w formacie 3D.
Nowa aplikacja YouTube on TV z filmami 3D dla telewizorów Smart TV i odtwarzaczy Blu-ray marki Samsung dostępna będzie na światowych rynkach w drugiej połowie 2011 r.