26 marca wystartowała kampania promocyjna firmy Samsung, dotycząca GALAXY Note w kontekście programów Discovery Channel. Materiały dotyczące GALAXY Note będzie można obejrzeć podczas zapowiedzi programów, przed ich rozpoczęciem, a nawet w trakcie.
Programy Discovery, które biorą udział w kampanii to:
„Prawda czy fałsz: pogromcy mitów”
„Idiota za granicą”
„Dogonić tornado”
Oczywiście podczas każdego programu billboardy sponsorskie pojawią się w odpowiednim dla każdego z nich kontekście. Formaty promocyjne mają na celu w humorystyczny sposób przybliżyć najważniejsze funkcjonalności urządzenia.
Przypomnijmy, że Samsung GALAXY Note wymyka się sztywnym ramom klasyfikacji urządzeń mobilnych. Łączy on możliwości smartfonu i tabletu. Posiada najwyższej jakości ekran HD Super AMOLED o przekątnej 5,3 cala, który daje możliwość tworzenia treści z użyciem zaawansowanego rysika S-Pen. Dodatkowo urządzenie może poszczycić się dwurdzeniowym procesorem 1,4GHz oraz systemem operacyjnym Google Android 2.3.