Klienci Acer korzystający z usług polskiego serwisu gwarancyjnego wysoko oceniają jego pracę. Prowadzone stale badania opinii klientów pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Wśród ankietowanych w grudniu 2015 roku osób aż 89% poleciłoby serwis Acer swoim znajomym. Na wysoką ocenę pracy serwisu wpływają takie czynniki jak krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, tj. 33 sekundy. Aż 77% wszystkich rozmów w sierpniu odebrano w ciągu 30 sekund od nawiązania połączenia.
Dokonana wiosną 2015 roku zmiana lokalizacji serwisu wpłynęła na przyspieszenie napraw urządzeń. We Wrocławiu mieści się zarówno serwis, jak i centrum logistyczne magazynujące części zamienne dla całego regionu EMEA.
Krótki czas oczekiwania na połączenie, serwis działający w trybie door-to-door, 24-miesięczna gwarancja oraz szybka i skuteczna naprawa wpływają na wysoką ocenę serwisu przez klientów. W skali 1-10, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 8,57. W poprzednim, listopadowym, badaniu ocena ta wynosiła 8,80, co świadczy o utrzymującej się, wysokiej jakości pracy serwisu.
Wysoka jakość produktów konsumenckich i biznesowych poparta jest programem Gwarancja Niezawodności Acer. Jeżeli urządzenie będzie wymagać naprawy gwarancyjnej, zostanie naprawione, a właściciel otrzyma zwrot 100% kosztu zakupu. Program został przedłużony do końca 2016 roku i obejmuje wybrane urządzenia wymienione na stronie promise.acer.com/reliability/page4h. Formularz zgłoszeniowy oraz proces rejestracji znajdują się na stronie: promise.acer.com