Zachowanie ciągłości kluczowych dla firmy procesorów informatycznych – takich jak np. backup, synchronizacja czy archiwizacja danych – to dla wielu firm sprawa absolutnie krytyczna, niejednokrotnie kluczowa dla jej sukcesu czy nawet przetrwania. Właśnie dlatego firma QNAP – renomowany dostawca wielofunkcyjnych serwerów NAS dla biznesu – zdecydowała się na uruchomienie gwarancji Next Business Day oraz Next Business Day Onsite, w ramach których klient może liczyć na naprawę lub wymianę urządzenia już w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu awarii.
„Współczesne serwery QNAP NAS są dla wielu firm czymś znacznie więcej niż tylko sieciowym magazynem danych – to wielozadaniowe, bardzo wydajne urządzenia, które mogą pełnić bardzo zróżnicowane funkcje – od serwera plików, przez serwer wirtualizacji, centrum monitoringu, prywatną chmurę i wiele, wiele innych zastosowań. Rozumiemy doskonale, że tak ważne dla funkcjonowania nowoczesnej organizacji urządzenie po prostu musi działać, a użytkownik powinien być maksymalnie zabezpieczony przed skutkami ewentualnej awarii. Stąd pomysł na znaczące rozszerzenie naszej oferty w zakresie gwarancji” – wyjaśnia Grzegorz Bielawski, Country Manager QNAP
Dwie nowe opcje gwarancyjne – Next Business Day oraz Next Business Day Onsite – zapewniają użytkownikom produktów firmy spokojny sen. Organizacje, które zdecydują się na skorzystanie z tych opcji, mają do dyspozycji rozbudowaną procedurę diagnostyczną i gwarancyjną, dzięki której znaczną część problemów będzie można błyskawicznie rozwiązać zdalnie (via e-mail, telefon lub czat), a w razie poważniejszych awarii – skorzystać ze wsparcia technika w siedzibie firmy, naprawy gwarancyjnej lub wymiany serwera na nowy (i to najpóźniej w następnym dniu roboczym).
Szczegółowe informacje o zakresie usług w poszczególnych wariantach gwarancji QNAP znaleźć można na stronie firmy – https://www.qnap.com/static/landing/2018/pl-warranty/index.html . Warto wspomnieć, iż warianty Next Business Day oraz Next Business Day Onsite wykupić można w ciągu 90 dni od zakupu serwera QNAP NAS. Cena takiej gwarancji uzależniona jest m.in. od zakresu świadczeń, liczby zakupionych jednostek oraz specyficznych potrzeb klienta w zakresie ochrony – dlatego też jest ona ustalana indywidualnie z przedstawicielem QNAP Polska.
Więcej informacji o usłudze można znaleźć na: https://www.qnap.com/service/warranty/pl-pl/