Ruszyły zapisy do drugiej edycji E-Biznes CUP – dedykowanej dla biznesu esportowej ligi w Counter-Strike: Global Offensive. W rozgrywkach udział wziąć mogą amatorskie drużyny reprezentujące firmy, a łączna, minimalna pula nagród w finale to 30 tysięcy złotych. Organizatorem wydarzenia jest sklep internetowy morele.net w partnerstwie z firmą NVIDIA i marką Acer Predator.
Wydarzenie adresowane jest do amatorskich drużyn firmowych, które w 5 osobowych składach staną do pojedynków w CS:GO. Tak jak w pierwszej edycji wydarzenia rozgrywki odbywać się będą w trybie online oraz offline. Mecze stacjonarne rozgrywane będą w Warszawie i Krakowie w dedykowanych strefach dla graczy. Sam turniej został podzielony na 3 fazy, a jego finał rozegrany zostanie w profesjonalnym studio esportowym.
– Tego typu rozgrywki to obok nietuzinkowej formy integracji zespołu, także doskonała szansa do nawiązywania nowych relacji biznesowych. Bo co innego może połączyć ze sobą ludzi, jeśli nie wspólna pasja? W tym wypadku do gier komputerowych i drużynowych rywalizacji
– mówi Wojciech Łaszczak, Marketing Manager w morele.net. Zdaniem Jana Adryańskiego, NVIDIA Community PR Managera:
Takie wydarzenia pokazują najlepiej, że gry są dla każdego niezależnie od wieku czy zajmowanego stanowiska. Większość zawodników styczność z komputerami miała już od najmłodszych lat – komentuje. Dziś pokazują, że umiejętności takie jak gra zespołowa przydały im się również w biznesie
– dodaje Adryański. Z kolei Jeremi Rybak, Country Marketing Manager w Acer Polska mówi:
Praca staje się miejscem do realizacji pasji i budowania relacji koleżeńskich na nowym poziomie. W Acer angażujemy się w każdą dziedzinę esportu, a ten projekt pozwala łączyć rywalizację między zespołami, z rozrywką i radością, jaką dają gry komputerowe.Celem organizowanego wydarzenia jest popularyzacja esportu w biznesie, a także stworzenie unikatowej atmosfery do wzmacniania relacji w zespołach oraz między konkurującymi ze sobą firmami. W drugiej edycji wydarzenia, oprócz zaplanowanej bogatej oprawy wizualnej i promocyjnej, zaangażowani zostali związani z esportem influencerzy: Kuba “KubiK” Kubiak, Adam “destru” Gil, Łukasz “prawus” Ganczewski.