WebexOne 2020: Cisco prezentuje innowacje w platformie Webex

Podczas konferencji WebexOne firma Cisco ogłosiła wprowadzenie innowacji w platformie Webex, które pomogą płynnie pracować w grupach, a także zapewnią zupełnie nowy komfort użytkowania pracownikom i klientom. Odbywająca się w dniach 8-9 grudnia konferencja WebexOne to najważniejsze wydarzenie organizowane przez Cisco, poświęcone współpracy w środowisku cyfrowym. Biorą w nim udział liderzy opinii, klienci i partnerzy, a tematem jest przyszłość pracy.

Webex od dawna pomaga pracownikom w zachowaniu produktywności, bez względu na miejsce, z którego wykonują swoje obowiązki. Od wybuchu pandemii, Webex umożliwia działanie nie tylko firmom. Jest również wewnętrzną platformą dla rządów, które mogą dzięki niej zdalnie zarządzać państwem; dla lekarzy, którzy mogą w bezpieczny sposób kontaktować się z pacjentami; a także dla nauczycieli, którzy są w stanie prowadzić nauczanie zdalne.

Najnowsze innowacje zapowiadane są w czasach, gdy firmy na całym świecie przygotowują się do „hybrydowego” modelu pracy w postpandemicznej rzeczywistości, w którym pracownicy będą częściej przeplatać pracę w biurach z pracą zdalną. Cisco przedstawia jasną wizję tego, w jaki sposób technologia może pomóc klientom już dziś przygotować się na przyszłość i stworzyć przyjazne środowisko dla wszystkich. Zaprezentowane innowacje to, między innymi:

 

Całkowicie nowy Webex

Zupełnie nowa aplikacja Webex, dostępna już dziś, zapewnia bezpieczną przestrzeń do utrzymywania kontaktu i załatwiania spraw. Umożliwia wykonywanie rozmów, organizowanie spotkań i przesyłanie wiadomości przy pomocy jednej aplikacji. Ponad 50 ogłoszonych dzisiaj innowacji można podzielić na trzy główne kategorie: ułatwioną pracę grupową, inteligentną pracę w modelu hybrydowym oraz inteligentną obsługę klienta. Wszystkie z nich opierają się na najwyższej jakości zabezpieczeniach oraz funkcjach ochrony prywatności, z których słynie Cisco. Nowości obejmują między innymi:

  • redukcję szumów i poprawę jakości mowy,
  • transkrypcję i napisy,
  • rejestrację najważniejszych momentów i podjętych decyzji,
  • ulepszone układy ekranu wideo i Webex Huddle (umożliwia zorganizowanie spontanicznych spotkań jednym kliknięciem),
  • wiele funkcji opartych na sztucznej inteligencji w obszarze wysyłania wiadomości i nowe funkcje w połączeniach głosowych, które pozwalają skupić się na tym, co najważniejsze,
  • Nowe funkcje w obszarze analityki (People Insights, w których wykorzystano Webex Graph) umożliwiają personalizację analiz i rekomendacji dla osób, zespołów i firm.

 

Cisco ogłosiło również inne nowe funkcje Webexa, które zostaną udostępnione w najbliższych miesiącach: 

  • Wprowadzenie tłumaczenia w czasie rzeczywistym w dziesięciu różnych językach.
  • Funkcja udostępniania prezentacji, wideo lub aplikacji jako dynamicznego tła z nałożonym obrazem osoby wypowiadającej się.
  • Funkcja analizy gestów podczas spotkań w oparciu o technologię rozpoznawania ruchu ciała. W praktyce oznacza to m.in., że użytkownik, któremu podoba się prezentacja może dać temu wyraz podnosząc kciuk w górę, a sztuczna inteligencja zaprezentuje to w formie wirtualnej pozostałym uczestnikom spotkania.
  • Wkrótce, za pośrednictwem Cisco Webex, będzie można organizować spotkania dla nawet 100 000 osób, dzięki nowej natywnej transmisji na żywo Webex Events. Więcej informacji na naszym blogu: https://blogs.cisco.com/collaboration/welcome-to-the-all-new-webex.

 

Nowe urządzenia Webex

Przedstawiamy linię nowych urządzeń, które wraz z pozostałą częścią oferty inteligentnych rozwiązań Cisco zapewnią wygodę użytkownikom domowym i biurowym. To, między innymi:

 

Kamera biurkowa Webex – kamera biurkowa Webex wyposażona w inteligentne funkcje, takie jak rozpoznawanie twarzy i analiza wykorzystania danej przestrzeni, jest idealna zarówno do domu, jak i do biura. Można wyciszać i włączać mikrofon za pomocą gestu –żadna inna dostępna na rynku kamera USB nie posiada tego rozwiązania.

 

Zapowiedź – Webex Desk Hub: Wiele organizacji przeprojektowuje i dostosowuje przestrzeń biurową do potrzeb pracy w modelu hybrydowym. Powrót do biur może oznaczać, że pracownicy coraz częściej będą korzystali z miejsc rotacyjnych (tzw. hot desking). Dzięki nowemu rozwiązaniu Webex Desk Hub bardzo łatwo jest uczynić z dowolnego wolnego biurka swoją przestrzeń osobistą. Nowe urządzenia są wystarczająco wydajne, aby zapewnić niesamowitą jakość spotkań wideo i rozmów telefonicznych. Umożliwiają także połączenie wszystkiego, czego potrzebuje użytkownik, aby skutecznie pracować w grupie, czyli własnej kamery, zestawu słuchawkowego, wyświetlacza, laptopa i telefonu komórkowego. Ponadto Webex Desk Hub umożliwia rezerwację biurka wykorzystując uwierzytelnianie za pomocą laptopa, identyfikatora lub telefonu komórkowego. To nie jest zwyczajne urządzenie do hotdeskingu, jakie znają użytkownicy. Webex Desk Hub został zaprojektowany specjalnie z myślą o nowym trybie pracy.

 

Zapowiedź – Webex Desk: Jest to konkurencyjne cenowo urządzenie typu „wszystko w jednym”, wyposażone w inteligentne funkcje, których użytkownicy potrzebują – m.in. redukcję szumów, wirtualne tła i rozpoznawanie twarzy. Rozwiązanie można użyć jako głównego wyświetlacza i połączyć się z dowolną usługą do organizacji spotkań. Wyposażono je w wysokiej jakości kamerę, mikrofon i głośniki. Konfiguracja jest bardzo prosta i nie wymaga wiedzy informatycznej ani technicznej. Użytkownik będzie gotowy do pracy w zaledwie kilka minut. Więcej informacji: https://newsroom.cisco.com/press-release-content?type=webcontent&articleId=2131871

 

Webex App Hub i ekosystem

App Hub ułatwi użytkownikom wyszukiwanie i korzystanie z różnych opcji integracji w platformie Webex, a wkrótce również podczas spotkań. Użytkownicy będą mogli łatwo dodawać aplikacje innych firm i wykorzystywać je do wspólnej pracy podczas spotkań via Webex, a następnie zapisać efekty dotychczasowych działań i kontynuować w innym terminie. To również świetne rozwiązanie dla menedżerów IT, którzy chcą integrować rozwiązania w całej firmie. Dostępne już Webex App Hub współpracuje z Box, Dropbox, Salesforce, ServiceNow, MIRO, Mural oraz Workplace for Facebook.


Nowość w Contact Center: wrażenia klientów oparte na inteligentnych rozwiązaniach
Nowe Webex Contact Center zapewnia więcej ważnych korzyści firmom, klientom i pośrednikom. Teraz firmy różnej wielkości (nawet te posiadające małe centra obsługi klienta) mogą już od pierwszego dnia korzystać z wszechstronnego centrum kontaktu w chmurze, z tysiącami agentów. Więcej informacji: https://newsroom.cisco.com/press-release-content?type=webcontent&articleId=2131930

 

„Celem Cisco jest współtworzenie przyszłości, w której nikt nie jest wykluczony, gdzie technologia do pracy grupowej odgrywa kluczową rolę w wyrównywaniu szans, aby każdy miał możliwość bycia częścią globalnej gospodarki, niezależnie od położenia geograficznego, języka i własnej osobowości. Webex umożliwia przejście na hybrydowy model pracy i ograniczenie konieczności zatrudniania wyłącznie na lokalnym rynku, otwierając globalną gospodarkę i pozwalając każdemu odnaleźć swoje miejsce – bez względu na to, gdzie się znajduje. Zespół Cisco z pasją realizuje wizję, którą kierowaliśmy się projektując każde z naszych urządzeń, pisząc każdą linię kodu i tworząc każdą nową funkcję” – mówi Jeetu Patel, starszy wiceprezes i dyrektor generalny, dział bezpieczeństwa i aplikacji w Cisco.

 

Dodatkowe materiały:

Dodaj komentarz