Każdy, kto kiedykolwiek miał styczność z zarządzaniem własną firmą, bądź nadzorowaniem pracy zespołu osób, dobrze wie jak ważne jest trzymanie ręki na pulsie. Wiedzą to również programiści Microsoftu, którzy w drugiej połowie bieżącego roku wypuszczą na rynek aktualizację systemu CRM umożliwiającą usprawnienie pracy przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych.
Microsoft Dynamics CRM będzie poprawnie obsługiwał praktycznie większość dostępnych na rynku urządzeń. Oprogramowanie zgodnie z zapowiedziami ma działać bez zarzutu na platformach: Windows Phone 7, Android, Blackberry oraz iOS. Użytkownicy nie będą mieli także problemu z “przymusem” korzystania z jednej przeglądarki. Microsoft dał swoim klientom możliwość korzystania z różnych wersji przeglądarki Internet Explorer jak również Chrome, Firefox i Safari.
Funkcjonalności znane z poprzedniej wersji systemu zostaną zachowane, natomiast rozszerzy się paleta usług social. Rozbudowane i udoskonalone funkcje społecznościowe mają na celu zapewnić możliwość komunikowania się w czasie rzeczywistym. Ułatwi to zarządzanie informacjami o klientach, zapewniając efektywniejszą współpracę i większą produktywność działania. Dzięki wykorzystaniu technologii chmury, zaawansowanej platformy oraz mobilności rozwiązania, użytkownicy dostaną możliwość bezpiecznego synchronizowania swoich danych w trybie offline.
Według obecnych zapowiedzi cena wyjściowa Microsoft Dynamics CRM Mobile to 30 USD miesięcznie za jednego użytkownika korzystającego z oprogramowania na maksymalnie 3 urządzeniach.