PlayStation super brandem 2013 roku [PR]

Sony Computer Entertainment Polska ma zaszczyt poinformować, że PlayStation zostało super brandem 2013 roku. Nagroda Superbrands przyznana została PlayStation jako  światowej marce, która od samego początku swojego istnienia kojarzy się z najlepszą rozrywką, najnowocześniejszymi technologiami i najbardziej popularnymi grami. Powstały w 2008 roku Polski oddział Sony Computer Entertainment Europe dostarcza najwyższej jakości produkty i usługi lokalnym konsumentom, promując najnowsze technologie i rozwiązania. 

Gala Finałowa VII edycji Superbrands zgromadziła w piątek 5 kwietnia przedstawicieli wielu najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, którzy odebrali statuetki Superbrands i Business Superbrands. Po raz pierwszy przyznano także nagrody Created in Poland Superbrands dla marek, które są wytworem polskiej myśli brandingowej. Nagroda honorowa Superbrands trafiła w ręce Pana Andrzeja Wajdy.  Podczas Gali przedstawiono kolejne wydanie Albumu Supebrands 2013, zwanego „biblią brandingu” – wydawnictwa prezentującego indywidualną drogę do sukcesu każdej z nagrodzonych marek.

Statuetki Superbrands i Business Superbrands odebrali przedstawiciele 27 marek w tym reprezentujący Sony Computer Entertainment Polska Maciej Kmiołek – Dyrektor Marketingu SCE Polska:

Jesteśmy ogromnie dumni z tego wyróżnienia, szczególnie dlatego, że jest to nagroda nie tylko od specjalistów, ale przede wszystkim od konsumentów, tych osób do których kierujemy nasze produkty i  komunikację. Cieszymy się , że marka PlayStation przez lata obecności na polskim rynku silnie zapisała się w świadomości konsumentów, stając się synonimem domowej rozrywki.”

The Superbrands Ltd. to działająca w 85 krajach świata organizacja nagradzająca sukcesy marek, które odznaczają się wyjątkowo silnym wizerunkiem. Statuetki i dyplomy  tegorocznej, siódmej edycji zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania konsumenckiego na niespotykanej dotychczas w Polsce próbie – liczącej aż 15 000 respondentów. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: wysoka rozpoznawalność marki i dobry wizerunek zarówno wśród konsumentów, jak i w ocenie ekspertów.


Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami strategicznymi tegorocznej edycji są: Stratosfera, GfK Polonia, Dragon Rouge, Polish National Sales Awards, Instytut Adama Mickiewicza, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, natomiast partnerami medialnymi są: ThinkTank, Proto, Mediarun oraz Radio PiN.

Dodaj komentarz