Świat gier się zmienia: Palit wypuszcza GeForce GTX 680!

Uzbrojona w 1536cio rdzeniowy GPU taktowany zegarem 1006MHz i 2 GB pamięci DDR5 6GHz, Palit GeForce GTX 680 to po prostu najszybsza na świecie karta graficzna DX 11. Nowa architektura Nvidia – Kepler zapewnia niesamowite doznania Direct X11 w grach i masakruje konkurencyjne układy GPU oferując wydajność aż 40% wyższą niż poprzednia generacja. Nowa technologia Nvidia 3D Vision Surround została zoptymalizowana tak, by można było korzystać z 3-ch monitorów używający jednej karty  Palita Geforce GTX 680. Ponadto nowa architektura Kepler ma technologię GPU NVIDIA Boost, która może dynamicznie podnosić częstotliwość zegara, aby wycisnąć maksimum z najnowszych gier 3D, pozwala ona na automatycznie przyspieszyć kartę aż o 5% do 1056MHz. Zanurz się w ultra płynnych grach i nowych osiągnięciach technologicznych, które przynoszą nowe technologie Nvidia.

Adaptacyjna synchronizacja pionowa, jest to szybkie i bezproblemowe metoda dopasowania VSync do ilości wyświetlanych klatek zapewniająca maksymalną grywalność. Nowa architektura serii Palit GeForce GTX 600 z NVIDIA 3D Vision Surround pozwala na granie na wielu monitorach na pojedynczym GPU (trzy monitory dla gier plus jeden dodatkowy wyświetlacz). Doładowany Nvidia PhysX i wyższa wydajność 3D Vision  pozwala na uzyskanie bogatych i wciągających doświadczeń za każdym razem. Palit Geforce GTX 680 jest doskonały dla wielomonitorowego grania w gry wysokiej rozdzielczości gry 3D. Połączenie 3 kart Palit Geforce GTX 680 w SLI daje najpotężniejszy sprzęt jaki kiedykolwiek można było stworzyć do grania.

Palit rozumie potrzeby graczy, wiemy że oryginalny projekt nigdy nie zaspokoi ich apetytu. Aby zapewnić ekstremalną wydajność i stabilność – zaprojektowany został nowy układ chłodzenia Palit GeForce GTX 680, który oferuje większe możliwości podkręcania. Oferuje on jeszcze więcej wspaniałych opcji, dzięki którym będzie można doświadczyć przełomową wydajność w grach. Ciesz się, bo karty własnej konstrukcji będą dostępne niebawem!

Odkryj prawdziwy powiew nowości już dzisiaj. Weź swojego katę Palit Geforce GTX 680 i samemu odkrywaj moc i osiągi nowej serii Geforce GTX 680

Układ GPU klasy DirectX 11 z obsługą technologii Shader Model 5.0, zaprojektowany i zoptymalizowany pod kątem jak najszybszej obsługi kluczowej funkcji tego nowego API – akcelerowanej przez GPU teselacji.

Technologia Nvidia Sli

Technologia SLI, wykorzystywana przez najbardziej wymagających graczy na świecie, pozwala połączyć nawet trzy jednostki GeForce GTX 680 zapewniając zdumiewającą wydajność. Ponadto, dzięki osiągnięciom firmy NVIDIA w dziedzinie szybkich i częstych aktualizacji oprogramowania, będziesz dysponował najwyższą wydajnością zarówno w obecnych grach, jak i w grach przyszłości.

Technologia NVIDIA® PhysX®

Obsługa technologii NVIDIA® PhysX® przez układy GPU GeForce umożliwia obcowanie z zupełnie nową klasą fizycznej interakcji, gwarantującą bardziej dynamiczne i realistyczne wrażenia w grach.

NVIDIA GPU Boost

Do tej pory, układy GPU podczas wyświetlania gier 3D pracowały ze stałą częstotliwością taktowania zegara, nawet jeśli miały możliwość szybszej pracy. Technologia GPU Boost inteligentnie monitoruje obciążenie pracą układu graficznego i zwiększa częstotliwość taktowania zegara ilekroć jest to możliwe. W rezultacie układ GPU pracuje zawsze z maksymalną wydajnością, a Ty otrzymujesz najwyższą możliwą częstotliwość generowania klatek.

Technologia NVIDIA Surround obsługująca nawet cztery monitory

Nic nie zapiera tchu w piersiach tak, jak gra w ulubione tytuły na trzech monitorach jednocześnie. Rozszerzone pole widzenia w rozdzielczości 5760×1080 w pełni angażuje ludzkie widzenie peryferyjne i zapewnia najbardziej wciągające wrażenia w grach wyścigowych oraz symulatorach lotów. Dodaj do tego czwarty wyświetlacz, by podczas gry mieć oko na chat, pocztę e-mail oraz Sieć.

Dwa nowe tryby antyaliasingu: FXAA oraz TXAA

Funkcja antyaliasingu wygładza postrzępione krawędzie, jednak może być obciążająca i może niekorzystnie odbijać się na częstotliwości generowania klatek. FXAA to nowa technologia antyaliasingu, która pozwala otrzymać piękne, gładkie linie, przy minimalnym wpływie na wydajność. Dzięki układom GPU opartym na architekturze Kepler, będziesz mógł włączyć funkcję FXAA w setkach gier za pośrednictwem panelu sterowania NVIDIA.

Drugi tryb, TXAA jest opcją dostępną w grze, która łączy technologię MSAA, filtrowania tymczasowego i przetwarzania końcowego dla jeszcze wyższej jakości wizualnej.

NVIDIA Adaptive Vertical Sync

Nie ma nic bardziej rozpraszającego, niż zacinanie podczas generowania klatek i rozchodzenie się obrazu. Pierwszy problem pojawia się zazwyczaj przy niskich częstotliwościach generowania klatek, natomiast drugi przy częstotliwościach wysokich. Technologia Adaptive V-Sync to inteligentniejszy sposób renderowania klatek. Przy wysokich częstotliwościach generowania klatek technologia V-sync jest włączona w celu eliminacji rozchodzenia się obrazu, natomiast przy niskich częstotliwościach jest wyłączona, by zapobiegać zacinaniu się obrazu. Eliminuje to zakłócenia pozwalając Ci skupić się na grze.

Dodaj komentarz