Monika Mazur-Chrapusta ambasadorką nowej marki Neno.

Neno, nowa polska marka inspirowana dziećmi, stworzona dla rodziców poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Moniką Mazur-Chrapustą, która została jej ambasadorką. Prywatnie żona aktora i reżysera Tomasza Chrapusty, od niedawna szczęśliwa mama. Neno jako producent laktatorów, aspiratorów do kataru, czy termometrów bezdotykowych ma za zadanie ułatwić młodym rodzicom codzienne czynności związane z najważniejszą rolą w ich życiu.

Neno – inspired by children, designed for parents

Marka debiutuje na polskim rynku z trzema modelami bezprzewodowych laktatorów, bezprzewodowym aspiratorem do nosa oraz termometrem bezdotykowym który, co ważne zakwalifikowany jest jako wyrób medyczny. Każdy produkt Neno dostępny jest na stronie producenta – neno.pl, a także w dużych sieciach sklepów RTV.

Produkty kierowane są przede wszystkim do młodych rodziców dzieci w wieku do trzech lat, a takżę dla par, które spodziewają się dziecka. Misją Neno jest przede wszystkim poczucie realnego wsparcia w oferowanych produktach w tym pięknym, ale i przy okazji bardzo trudnym dla młodych rodziców czasie. Autorzy marki Neno sami są rodzicami i doskonale zdają sobie sprawę jak trudna jest walka z kolką, katarem czy gorączką. Odpowiednia pomoc jest wręcz niezastąpiona. Rzecz jasna, najprawdziwszą i najcenniejszą nagrodą jest uśmiech dziecka.

Monika Mazur-Chrapusta została ambasadorką nowej marki Neno

Monika Mazur-Chrapusta urodziła się piątego czerwca 1991 roku we Wrocławiu. Jest aktorką filmową, teatralną i telewizyjną, a także prezenterką telewizyjną (prowadzi program Lajk!). Na szklanym ekranie zadebiutowała w 2005 roku w serialu Biuro kryminalne, a w 2014 roku zaczęła pracę na planie serialu Na sygnale. Miesiąc temu została mamą. Zdecydowała się na podjęcie współpracy Neno i została jej ambasadorką. Nowa, polska marka produktów powstała po to, by matki oraz ich dzieci mogły cieszyć się łatwym dostępem do elektroniki dziecięcej. Dlatego też ambasadorka marki – Monika Mazur-Chrapusta sprawdzi je podczas codziennego użytkowania jako świeżo upieczona mama.

Cieszę się, że zostałam ambasadorką marki Neno, a co za tym idzie częścią zespołu ludzi, którzy za nią stoją. Produkty Neno są wysokiej jakości i – co dla mnie ważne – kwalifikowane są jako wyroby medyczne. Jestem spokojniejsza, bo wiem, że niezbędne dla młodego rodzica produkty, które wspierają mnie na co dzień w opiece nad dzieckiem, są przetestowane i bezpieczne” – komentuje Monika Mazur-Chrapusta.

Nowa marka produktów do opieki nad dziećmi

Neno oferuje szeroki zakres urządzeń elektronicznych, a także akcesoriów, które pomagają w opiece nad małym dzieckiem. Marka planuje nieustannie poszerzać swoją ofertę. Oprócz bezprzewodowych laktatorów, aspiratora do nosa czy termometru bezdotykowego przedsiębiorstwo niebawem zaprezentuje elektryczne szczoteczki do zębów, sterylizatory do butelek, nebulizatory kompresowe czy butelki na mleko.

Marka Neno tworzona jest przez zespół specjalistów odpowiedzialnych za polskiego lidera na rynku elektroniki użytkowej – przedsiębiorstwo Xblitz. Dlatego też klienci mogą mieć pewność, że produkty są wykonane z materiałów najwyższej jakości. Neno gwarantuje również doskonałe wsparcie serwisowe.

Laktatory, aspirator do nosa i termometr bezdotykowy

Marka debiutuje na polskim rynku z trzema modelami laktatorów elektronicznych do mleka z pompką. Są to bardzo przydatne urządzenia, które z pewnością doceni każda, młoda karmiąca mama. Urządzenia te wyposażono w silniczek, który pozwala na sprawne pobranie nadwyżki pokarmu. To z kolei sprawia, że mama może podać dziecku mleko wtedy, kiedy je właśnie potrzebuje. Produkty dostępne są w cenach od 149 zł do 249 zł za podwójny laktator elektroniczny Neno Due. Marka ma w swojej ofercie aspirator do nosa, który pomaga skutecznie usunąć wydzielinę z nosa u niemowląt oraz dzieci. Tego typu sprzęt można używać już od pierwszych dni życia noworodka w warunkach domowych. Rzecz jasna, proces ten w przypadku Neno Sinus, który kosztuje 149 zł jest bezpieczny i oczywiście bezbolesny. Producent podczas debiutu na rynku zaprezentował również bezdotykowy termometr Neno Medic T02, który pozwala sprawnie oraz bezpiecznie zmierzyć temperaturę ciała dziecka. Wystarczy wycelować sensor w czoło, a następnie nacisnąć przycisk, by po chwili uzyskać wynik pomiaru. Termometr wyceniono na 149 zł.

Neno debiutuje na rynku

Wszystkie produkty oferowane przez nową, polską markę Neno są przede wszystkim bezpieczne zarówno dla rodziców, jak i ich dzieci. To także wysoka jakość w konkurencyjnych cenach. Przedstawiciele wiedzą jak podejść do tematu, gdyż sami są rodzicami. Produkty marki Neno pomagają w codziennych czynnościach – inspirowane dziećmi, zaprojektowane dla rodziców.

Autor zdjęcia – Karolina Roszak.

Dodaj komentarz