Cisco przedstawia szereg innowacji w platformie Webex

W miarę wzrostu znaczenia hybrydowych modeli działania, organizacje potrzebują rozwiązań, które są elastyczne, pomocne i inkluzywne. Cisco prezentuje całkowicie nowy pakiet Webex Suite z innowacjami pozwalającymi zapewnić środowisko pracy  hybrydowej, w którym nikt nie jest pominięty, dzięki niezrównanej elastyczności i możliwości personalizacji ustawień.

W najbliższej przyszłości w nawet 98 proc. spotkań brać będzie udział co najmniej jeden uczestnik zdalny. Hybrydowy sposób działania (łączący kontakty zdalne i bezpośrednie) przekłada się na długotrwałe zmiany w kulturze pracy, zaangażowaniu w wydarzenia i oczekiwaniach stawianych przed technologią. Wiąże się to z potrzebą poczynienia szerokich inwestycji poza tradycyjną salą konferencyjną, aby sprostać wymaganiom nowego modelu pracy. Rozwiązania tymczasowe, które miały zastosowanie w trakcie pandemii, na dłuższą metę nie wystarczą.

„Rozwiązania do współpracy od Cisco są niezwykle istotna dla naszych klientów” – powiedział Chuck Robbins, prezes Cisco. „Dzięki wszystkim zmianom wprowadzonym przez nasz zespół w platformie Webex – ponad 800 nowych funkcji i urządzeń od września zeszłego roku – możemy się dziś pochwalić najbardziej kompleksowym na rynku rozwiązaniem do obsługi spotkań, połączeń, przesyłania wiadomości i zarządzania wydarzeniami. Nasze technologie napędzają przyszłość pracy hybrydowej”.

„Aby odnieść sukces w erze pracy hybrydowej, organizacje muszą mieć pewność, że ich narzędzia są elastyczne, bezpieczne i łatwe w zarządzaniu przez dział IT, dają możliwość integracji, a także wspomagają pracowników” – powiedział Jeetu Patel, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Cisco Security and Collaboration. „Całkowicie nowy pakiet Webex Suite zapewnia wszystkim pracownikom hybrydowym równe szanse, dając każdemu takie samo prawo głosu”.

Nowe rozwiązania Cisco Webex obejmują:

  • Większą wartość: Całkowicie nowy pakiet Webex Suite jest pierwszym na rynku zestawem narzędzi do pracy hybrydowej, oferującym w ramach jednej usługi spotkania, rozmowy, wiadomości, możliwość przeprowadzania ankiet i organizacji wydarzeń za cenę niższą nawet o 40 proc. w porównaniu z kosztem pojedynczych aplikacji. Zaprezentowana właśnie nowa odsłona i logo Webex, zostały opracowane tak, aby odzwierciedlić cel i wartości marki.
  • Kompleksowość: Rozbudowana platforma do zarządzania wydarzeniami jest niezbędna w nowej erze wyzwań hybrydowych. Pełne możliwości pierwszego w branży kompleksowego rozwiązania do obsługi wydarzeń w skali globalnej będą dostępne po zakończeniu procesu przejęcia firmy Socio przez Cisco.
  • Narzędzia interakcji z uczestnikami: Ankiety, quizy, Q&A i wiele innych rozwiązań wspomaganych przez Slido, to pierwszy w branży pakiet do angażowania uczestników, który zostanie zintegrowany w ramach całej oferty. Ankietowanie jest już dostępne w aplikacji Meetings, a wkrótce pojawi się także w aplikacji Events.
  • Inteligencję audio: Opierając się na najnowocześniejszych na rynku funkcjach Webex w zakresie niwelowania szumów i poprawy jakości mowy, użytkownicy będą mogli optymalizować dźwięk dla zdalnych i współdzielonych przestrzeni roboczych za pośrednictwem My Voice Only.Dzięki temu możliwe będzie eliminowanie szumów, w tym wyciszenie toczących się w tle rozmów, i skupienie się wyłącznie na głosie głównego mówcy. Funkcja My Voice Only będzie dostępna globalnie od sierpnia 2021 roku.
  • Inteligencję kamery: FunkcjonalnośćPeople Focus pojawi się w platformie Webex jeszcze w tym roku. People Focus wykorzystuje uczenie maszynowe i technologię sztucznej inteligencji do indywidualnej zmiany kadru uczestników spotkania, którzy są rozproszeni po sali konferencyjnej, dzięki czemu rozmówcy będą mogli efektywnie wykorzystywać język ciała, mimikę i inne elementy niewerbalne.
  • Urządzenia przyszłości: Webex Desk to wydajne, wielozadaniowe urządzenie, zaprojektowane z myślą o pracy zarówno z biura, jak i z domu. Nowoczesną interakcję umożliwia również system RoomOS, który usprawnia procesy robocze i pracę w grupach. Z kolei platforma Webex Assistant Skills daje szerokie możliwości zastosowania poleceń głosowych dla urządzeń Webex. 
  • Bezpieczeństwo obsługi: Wszystko za sprawą pierwszego w branży rozwiązania zapobiegającego utracie danych w czasie rzeczywistym, które automatycznie blokuje i usuwa poufne informacje znajdujące się np. w wiadomościach. Dzięki tej funkcji użytkownicy mogą zablokować możliwość przechowywania w chmurze treści niejawnych, zamiast redagować lub usuwać je po opublikowaniu. Ponadto nowa odsłona aplikacji Cisco Webex będzie oferowała pełną rezydencję danych w regionie EMEAR. Umożliwi to użytkownikom z regionu EMEAR przechowywanie i przetwarzanie danych w ramach Unii Europejskiej  oraz każdorazowe szyfrowanie end-to-end z weryfikacją tożsamości. Dzięki temu użytkownicy nie będą musieli wybierać pomiędzy funkcjonalnością, a bezpieczeństwem.

Źródła dodatkowe:

Ceny i dostępność:

  • Webex Suite jest już dostępny, a jego cena będzie o 40 procent niższa niż cena za pakiet pojedynczych rozwiązań.
  • Webex Desk będzie można zamówić jeszcze w tym miesiącu w cenie sugerowanej przez Cisco – 1249 USD dla klientów i 2495 dla pozostałych użytkowników.

Dodaj komentarz