W sprzedaży na polskim rynku jest już kolejna generacja telewizorów Philips z cieszącej się zainteresowaniem konsumentów serii Performance, która od teraz będzie dostępna pod nazwą The One. Tegoroczne modele oznaczone symbolami Philips 8807 oraz Philips 8857 mogą pochwalić się panelem z odświeżaniem 120 Hz, robiącym wrażenie 86-calowym ekranem oraz najnowszym systemem operacyjnym Android TV 11. Urządzenia zaprojektowano tak, aby były odpowiedzią na oczekiwania ogromnej części użytkowników szukających w niewygórowanej cenie sprzętów łączących najważniejsze funkcje modeli z wyższej półki.
Modele Philips z tegorocznej serii The One, która dotychczas była dostępna na rynku pod nazwą Performance, to propozycja dla osób poszukujących uniwersalnych rozwiązań. Oferują trójstronny system Ambilight, wysokiej jakości matrycę LCD WCG o częstotliwości odświeżania 120 Hz oraz obsługę wszystkich najważniejszych formatów HDR: HLG, Dolby Vision i HDR10+. Za doskonałą jakość wyświetlanych treści i znakomite odwzorowanie bogatej palety barw odpowiada procesor obrazu Philips P5 piątej generacji.
Najnowszy system operacyjny Android TV 11 pozwala łatwo skorzystać z udogodnień Smart TV oraz bogatej oferty treści na żądanie. Telewizor posiada wbudowanego Asystenta Google oraz współpracuje z usługą Amazon Alexa, dzięki czemu możliwe jest wydawanie komend głosowych oraz sterowanie innymi inteligentnymi sprzętami w domu.
Bezprzewodowy dźwięk
Telewizory z serii The One oferują dźwięk wysokiej jakości dzięki systemowi audio o mocy 20 W z dwoma głośnikami skierowanymi w dół. Urządzenia obsługują format Dolby Atmos oraz są w pełni kompatybilne z Home Wireless System w technologii DTS Play-Fi, która pozwala na strumieniowe przesyłanie dźwięku o wysokiej rozdzielczości. Dzięki temu możliwe jest stworzenie sterowanego aplikacją systemu, w którym do telewizora podłączone są głośniki znajdujące się w innych pomieszczeniach. Urządzenia Philips z serii The One mogą również pełnić rolę kanału centralnego w konfiguracji z dodatkowymi głośnikami z przodu i z tyłu oraz bezprzewodowym subwooferem, co pozwala cieszyć się prawdziwym dźwiękiem przestrzennym z głębokim i zrównoważonym basem, który wypełni całe pomieszczenie.
Dodatkowe rozwiązania dla graczy
Seria The One jest także świetnym rozwiązaniem dla graczy. Telewizory posiadają złącze HDMI 2.1 eArc, obsługują technologię VRR dla treści 4K w częstotliwości 48-120 Hz z prędkością przesyłu 48 Gb/s, Auto-Low-Latency oraz są kompatybilne z FreeSync Premium. Urządzenia mogą pochwalić się niskim input lagiem na poziomie 11 ms.
Nowym dodatkiem w trybie gier jest wyświetlany na ekranie pasek dostępu do ustawień obrazu i dźwięku z uproszczonym menu, dzięki któremu można szybko sprawdzić i dostosowywać parametry podczas grania. Użytkownicy mogą również łatwo włączyć tryby VRR i AMD FreeSync.
Nowe wzornictwo i rozmiary
Użytkownicy mają do wyboru szeroką gamę rozmiarów – 43”, 50”, 55”, 65”, 75” – którą uzupełnia największy jak dotąd telewizor Philips z ekranem 86”. Urządzenia z serii The One charakteryzują się minimalistyczną ramką w kolorze matowego srebra, która po bokach i od góry jest bardzo wąska, co pozwala lepiej wyeksponować zalety Ambilight TV. Całość uzupełnia smukła, ale stabilna zakrzywiona podstawa w kształcie litery L (w modelach od 43 do 65 cali) lub wąskie nóżki (w modelach 75 i 86 cali).
Domyślnie zainstalowana aplikacja Ambilight Aurora, która od tego roku pojawi się w większości modeli Philips, pozwala zamienić ekran telewizora w ruchomy obraz wychodzący płynnie poza ramy urządzenia. Użytkownicy mogą wybierać spośród kilku dostępnych animacji dobranych tak, aby pasowały do różnego charakteru wnętrz i w pełni prezentowały możliwości Ambilight TV.
Warianty serii The One dostępne w polskiej dystrybucji:
– Philips 8807 w zestawie ze srebrnym pilotem
– Philips 8857 w zestawie z czarnym pilotem
Telewizory Philips z nowej generacji The One są dostępne w cenie 3499 zł za model 43”; 3999 zł za model 50”; 4299 zł za model 55”; 5499 zł za model 65”; 7999 zł za model 75” oraz 12 999 zł za model 86”.