ARCHOS i Freshub prezentują pierwsze na świecie inteligentne urządzenie do e-zakupów

Firma ARCHOS oraz Freshub, izraelski start – up rozwijający branżę inteligentnych urządzeń kuchennych, wprowadzają na rynek w pełni kompleksowy system do zakupów online, który umożliwia konsumentom dodawanie na bieżąco produktów do cyfrowego koszyka za pomocą specjalnie przystosowanego tabletu ARCHOS Kitchen Screen.

Dzięki ARCHOS Kitchen Screen konsumenci z łatwością zamówią wybrane z pośród tysiąca propozycji produkty, które dodane zostaną do koszyka po zbliżeniu do ekranu urządzenia lub po wydaniu komendy głosowej. Wyposażone w wyświetlacz dotykowy urządzenie umożliwia dodatkowo przejrzenie alternatywnych produktów, jeżeli wybrana przez użytkownika pozycja nie jest dostępna, lub skorzystanie z elektronicznych kuponów rabatowych.
Jako liderzy na rynku inteligentnych urządzeń, cieszymy się, że mieliśmy okazję współpracować z Freshub przy tworzeniu inteligentnej kuchni. Nasza wizja inteligentnego domu obejmuje teraz również stale zaopatrzoną w niezbędne produkty kuchnię, dzięki pierwszemu na świecie urządzeniu, które oferuje błyskawiczne zakupy online – mówi Loic Poirier, CEO firmy ARCHOS.
Iri Zohar, założyciel i CEO firmy Freshub komentuje: Kiedy zdecydowaliśmy się na stworzenie inteligentnej kuchni wiedzieliśmy, że aby odnieść sukces potrzebujemy poważnych partnerów. Naszym celem jest ułatwienie konsumentom utrzymania zdrowszego stylu życia, przez wyeliminowanie barier w procesie kupowania. Jesteśmy zadowoleni, że ARCHOS – lider na rynku inteligentnych urządzeń zdecydował się rozwinąć tę wizję razem z nami.
ARCHOS Kitchen Screen oferuje konsumentom korzystanie z wielu aplikacji do sterowania instalacjami inteligentnej kuchni, dodatkowo umożliwia dostęp do przepisów kulinarnych, odtwarzacza muzyki czy kamery. Urządzenie służy również jako timer do gotowania, ramka cyfrowa, zegar i inne.

Dodaj komentarz